Friday 26 May 2017

INSTA RECIPE: Zdravá bublanina

V posledním článku o hubnutí s Péťou jsem psala jen o cvičení. Péťa mi ale o víkendu poslala další verze jídelníčků (o takovým komfortu se mi ani nesnilo) a v nich mám docela volnou ruku v pečení. Hned jsem tedy vymejšlela, co dobrýho si ukuchtim, až jsem narazila na tenhle recept na varecha.pravda.sk a bylo mi jasný, že tohle bude určitě trefa do černýho (dobrýho, sladkýho a zdravýho :)). A byla!


Recept jsem si poupravila k obrazu svému a celou přípravu jsem nadšeně fotodokumentovala, protože jsem doufala, že se výsledek povede a já se o tuhle dobrotu budu moct podělit s váma. A protože čtete tenhle článek, je vám jasný, že tahle zdravá bublanina byla fakt dobrá :)


Nejdřív jsem dala recept formou insta stories na svůj Instagram (takže pokud příště chcete inspiraci na zdravý jídlo z první ruky, sledujte mě tam :)) a teď ho dávám i sem, protože by byla škoda o takovejhle recept po dvacetičtyřech hodinách přijít :)

Takže pokud máte chuť teď o víkendu na něco dobrýho, ale přitom zdravýho a ze základních surovin, jsem tu s jednoduchým receptem! Jdeme na to!

Budete potřebovat: 
  • špaldovou mouku
  • strouhaný kokos
  • banán
  • vajíčko
  • kypřící prášek
  • máslo
  • med
  • sůl
  • bílý jogurt
  • ovoce dle chuti - já použila borůvky













Já použila borůvky, ale vy si vyberte podle chuti :)
Nakonec buchtu posypejte strouhaným kokosem


A dejte péct do předehřáté trouby na 180 stupňů asi 30 minut.

Mně z toho vyšly dvě menší porce :)

Přeju dobrou chuť! :)

3 comments: