Thursday 28 January 2016

OOTD: Swedish outfit in the Czech Republic

Nutně jsem potřebovala zimní bundu, protože se blížil můj odjezd do Švédska. Znovu se mi potvrdilo, že nejlepší je zajet do štěrboholské Fashion Areny, protože jsem tam ulovila tuhle teplou Tom Tailorku za poloviční cenu... a hřeje, testováno ve Švédsku!
I needed warm winter jacket because the date of my departure to Sweden was coming. It came down to Fashion Arena outlet in Prague because that's the place where I always find what I need. This time it was this Tom Tailor jacket ... and it's really warm, tested in Sweden!


Tenhle outfit jsem nafotila ještě doma v Čechách, dokonce před Vánoci! Plánovala jsem ale, že ho publikuji až ze Švédska, protože jsem si myslela, že tady budu chodit nějak takto oblečená... A měla jsem pravdu! Hned po příjezdu jsme byli v Gothenburgu zasypáni sněhem a teploty byly i ve dne okolo -15 stupňů, takže jsem svou novou bundu hned pořádně otestovala a musím říct, že mi v ní (a s pořádným svetrem pod ní) zima nebyla ani jednou :) 
Tohle je na nějakou dobu, možná do konce Erasmu, poslední outfitový článek, protože na focení nemám čas, nechci k focení uvrtávat někoho z mých exchange přátel, a hlavně proto, že tu všichni chodíme pořád stejně oblečení. Kufry toho moc nepojaly, takže vrchní díl oblečení máme většinou pořád stejný a ty variace svetrů pod nimi už nikoho ani nezajímají ... :D Říkala jsem si, že bych ale mohla na ulici zastavit pár dobře oblečených Švédů a Švédek, protože těch tu je opravdu hodně. Chtěli byste podobný článek? :)
Příště už konečně přidám článek o Erasmáckém životě, pokusím se, aby to bylo co nejdřív, protože se toho děje tolik, že by ten článek mohl být až nepříjemně dlouhý... dnes jsem ale při počasí, které venku panuje, vzpomněla na tyhle fotky. Máme tu sluníčko, nad nulou, a pořádný vítr. Tak jako v den, kdy jsme fotili tyhle fotky...

We took this pictures when I was still in the Czech Republic, it was even before Christmas! But I planned to publish them after arriving to Sweden to show you what I wear here... And this is exactly it! The town got covered with a lot of snow and the temperatures fell below -15 degrees right after we arrived to Gothenburg so that was the first real test for my new jacket and I'm glad to say that it's super warm :)
This is the last outfit post for a while (maybe for my whole stay in Sweden) because I don't have time to take pics of my outfits, I don't want to force my exchange friends to take them and the main reason is because I wear the same clothes all the time. We all do. Suitcases are not that big and nobody cares which sweather you're wearing under your coat or jacket :D But I was thinking that I could actually stop some Swedes on the streets because there are many well dressed people here. Would you be interested? :)
Next post should be about Erasmus and Erasmus life, finally! I'll try my best to post it as soon as possible because there's so much going on that the article could be too long... Today's weather reminded me that I have this pics in my laptop though. It was the same weather when we took them - above zero, sunny but really windy... 








Jacket: Tom Tailor Scarf: Primark Gloves: Baťa Bag: Nannini Trausers: H&M Shoes: Deichmann Lipstick: Lancome

7 comments:

  1. Ta šála a boty se mi moc líbí:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Sluší :) Určitě zkus vyfotit "domorodce", jsem zvědavá, jak se dá hezky oblékat někde, kde bych já chodila snad v kombinéze většinu roku :D

    ReplyDelete
  3. Už z tej fotky ide zima :-D Ale moc sa mi lúbi tá šála a botičky!!

    ReplyDelete
  4. Erasmus ve Švédsku? Wáu! Byla jsem tam v létě měsíc a zamilovala si to, i když jsme zažili asi nejteplejší a nejslunečnější měsíc z celého roku tam:D

    ReplyDelete
  5. what a cute comfortable looking outfit :)

    ReplyDelete

  6. شركة غسيل خزانات بالمدينة المنورة شركة غسيل خزانات بالمدينة المنورة
    افضل شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة شركة تنظيف بيوت بالمدينة المنورة

    ReplyDelete