Tuesday 12 January 2016

OOTD: The Coat You Won't Overlook

Znáte ten pocit, když najdete ten svůj perfektní kabát? K nezaplacení! 
You know that feeling when you find perfect coat? Precious!


Po dlouhé době tu mám outfitový článek! Bude to tím, že hodně času trávím doma na vesnici, kde si na procházku se štěnětem beru starou roztrhanou bundu. A když už někam vyrazím, outfity (alespoň jejich viditelné části) obměňuji jen minimálně. Zato mám ale na tuhle zimu dva nové kousky, které jsem si pořídila hlavně kvůli Erasmu ve Švédsku. 
Prvním z nich je nový kabát, který se mojí mamce podařilo vyhrabat v second handu! Je to přesně ten poklad, o kterém všichni sní, když se do podobného obchodu vydávají. Protože jsem se letos zamilovala do trendu nošení poncha, tenhle kabát v podobném střihu jsem musela mít. Navíc je vlněný, a tedy opravdu teplý, a vejde se pod něj díky jeho šířce dostatek vrstev, což využiji právě na severu...

Tohle je tak trošku outfit ve stylu: Černá je má veselá barva. Někdo (mamka a její přítel) mi sice říkají, že vypadám jako Rumburak, babička zase, že bych mohla z fleku na pohřeb, ale to mi vůbec nevadí. Tenhle kabát celou zimu nesundám, protože se v něm prostě a jednoduše cítím neskutečně dobře :) Dokonce předběhl i můj kabát Stefanel, a to je co říct!
Ten druhý nový zimní kousek vám ukážu v příštím outfitovém článku, který už asi budu psát ve Švédsku! :)
Jak jste na tom s kabáty vy? Nosíte je, nebo dáváte přednost bundám? A našli jste už ten svůj perfektní? 
Hezký večer přeju!

It's been a long time since I published outfit post! It's so because I've been spending most of the time at home on our village where I wear my old jacket to walk our new puppy. What's more, when I go somewhere else I don't change my outfits that much (at least not the parts that you can see). But I've got two new pieces for this winter which I bought because of Erasmus in Sweden.
First one is new coat which I got from my mother. She managed to find it in second hand! It's exactly that one treasure everyone dreams of when they go to this kind of shops. You know that I've fallen for wearing ponchos this year so I just had to take this style of coat. What's more, it's woollen which means warm and I can fit under it many layers thanks to its width. That's great thinking of my trip up to the North...
This is "Black is my happy color" kind of outfit. Some people (my mother and her boyfriend) call me Rumburak (Czech fairytale character), my gran says that I could attend funeral in any minute in this outfit but I don't mind! I won't take this coat off the whole winter because I just love it and I feel amazing in it :) It even got ahead of my beloved Stefanel coat!
I'll show you the second winter piece I bought this winter later in another outfit post which I'll be posting from Sweden already! :)
How is it with you and coats? Do you prefer them over jackets? A have you already found your perfect coat?
Have a nice evening!












Coat: preowned Trausers: H&M Shoes: Deichmann Scarf: H&M

4 comments: