Saturday 26 December 2015

Christmas in pictures

Od Štědrého dne se jen válím, jím cukroví, fotím a občas vylezu ven na krátkou procházku... Nic nemuset, to pro mě znamenají Vánoce!
Since the Christmas Eve I'm just chilling, eating christmas candies, taking pictures and sometimes I get up and go for a short walk... Dping nothing, that's what Christmas mean to me!


Tak jak si užíváte Vánoce? Máte volno a můžete lenošit stejně jako já? :)
Původně jsem chtěla v tomhle článku shrnout všechny fotky z posledních dvou dní, kde bych vám i ukázala dárky, ale protože by fotek bylo zbytečně moc, rozdělím je do dvou částí a dárky vám ukážu třeba zítra. Dnes se nebudu dlouho rozepisovat, protože jdeme připravovat sváteční oběd a potom jedeme pro náš poslední dárek. My se na něj pořádně těšíme, i když tím asi skončí ta pravá vánoční pohoda! Vám se bude určitě také líbit, takže se už těším, až vám ten náš dáreček ukážu.
Teď už za sebe nechám mluvit fotky... Ten největší dárek, který jsem si letos nadělila sama, byla totiž zrcadlovka! Toužila jsem po ní spoustu let, ale doma se moje touha nesetkávala s pochopením, tak jsem letos konečně vzala věci do svých rukou a vedle mě teď leží Canon EOS 1200D. Tenhle článek tak můžete taky brát jako mé první pokusy seznámit se s novou hračkou :)
Užívejte volna a toho nádherného počasí! 
So how is it going guys? What about Christmas? Do you have holidays and do you spend it with chilling like I do? :)
I actually wanted to sum up all the pictures I have taken in last two days so I could show you also the Christmas presents I got but I found out that it would be too many pictures so I've decided to devide them into two articles and put the gifts into tomorrow's one. I won't write much today because I'm going to help my gran with preparing our feast lunch and then we're going to pick up our last Christmas present. We're so looking forward to it even though it might end the chilling Christmas mood! But I'm sure we'll love it and so will you so I'm also looking forward to show that present to you.
So now I'll let the pictures to speak for themselves... I got the biggest present this year from myself - reflex camera! I've wanted it for so many years but my parents never understood it so I've taken over the control this year myself and bought it for me. Now there's lying next to me - new Canon EOS 1200D. You can think of this article also as of my first attempts to get friendly with my new toy! :)
Enjoy your holidays as well as the beautiful weather we've got here in the Czech Republic!

















16 comments:

  1. Míšo, roztáhni si bílý pozadí a zvětši fotky, je to hrozná škoda, že je nevidíme v plné kráse! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za popostrčení Anet, vždycky jsem si říkala, jestli to mám zvětšit nebo ne... Tak teda jooo :) Užívej volna (učícího :/)!

      Delete
    2. Stačí na ně kliknout a máš je v největší kráse všechny! :)

      Delete
    3. Tak jsem se zvědavosti vrátila a super!! :) Hned to lépe vynikne! Taky užívej - hlavně štěňátko dost poňuchněj. ;)

      Delete
  2. hrnecek na knizku?? ja bych te ... :P jinak fotky super, zrcadlovka zavist :)

    ReplyDelete
  3. Fotky jsou opravdu nádherné :) hlavně se mi líbí ta s vánočním stromečkem :)

    ReplyDelete
  4. Míšo, měli jste krásný stromeček a to povlečení! Úžasný!! Fakt ti ho závidím :D
    Getmovin by Deni

    ReplyDelete
  5. Krásný vánoční fotečky! taky jsem se těšila že budu o vánocích hodně fotit a pak nakonec nebylo vůbec co :D jediná fotka stromečku a tím to hasne, jsem letos pěknej lenoch a jen jim a válim se u telky :D

    ReplyDelete
  6. fotky jsou krásné :)) jinak máte pěkný stromeček :) a to povlečené je super ! :))

    ReplyDelete
  7. To povlečení je naprosto dokonalé, pořád se na tu fotku dívám, asi ti ho přijdu ukrást, je fakt úžasné. :-)

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky moc se ti povedli. :)

    ReplyDelete
  9. Děkuju za komentáře holky, jsem ráda, že se vám článek a hlavně fotky líbily :)

    ReplyDelete