Friday 27 November 2015

OOTD: 2 colors combo

Sedím v lavici a za sebou slyším šeptání: ,,Hele, Stefanel, to je určitě fejk!" 
Musela jsem se jen pousmát. Vážně každý, kdo nemá všechno jen z ,,háemka", nakupuje fejky? Do diskuse ,,Fake: Ano či Ne" se pouštět nechci, jen mi přijde zbytečné každého, kdo má na sobě kousek jen trošku dražší než ty, které seženeme v řetězcích, odsuzovat. Pak se někdo bojí si pořídit dražší kabelku, aby mu ji hned všichni nehanili. A že znám lidi, kteří,,svého Michaela Korse" nevytáhnou z domu... Neříkejte, že jste si občas nenašetřili na něco dražšího, nebo jste to dokonce sehnali ve slevě či z druhé ruky...?!


Dnes za mnou do Prahy přijela ségra, abychom si společně užily předvánoční Prahu, a tak jsem ji hned přičíhla a vyfotily jsme můj letošní oblíbený outfit na denní nošení! I proto jsem ho fotila prostě na ulici ve Strašnicích... k obyčejnému dennímu outfitu snad nejsou potřeba krásné prostory, ale spíš ty, kterými v něm denně procházíme :)

Na sobě jsem měla svůj jediný kabát (ten výše zmíněný Stefanel), který budu letos nosit už druhou zimu a věřím, že v něm ještě pár dalších strávím! Je pohodlný, akorát tak dlouhý a střihem neutrální, takže se hodí opravdu ke všemu. 
K němu jsem naopak přidala kousky, které jsem si koupila až letos. Obyčejné (ale pohodlné) šedé džíny a k tomu jsem využila doplňky ve vínové barvě, které jsem letos vyloženě propadla. Boty i svetr už znáte, ale rukavice a čepici jsem si tento týden koupila v C&A, protože nejenže jsou v trendy vínové, ale hlavně už přituhlo a bylo mi v Praze zima! Čepice je extra teplá a pohodlná, takže kdyby se někomu líbila, doporučuju! A rukavice jsem si také rychle oblíbila, protože mají holé prsty, přes které přetáhnete kapsičku a rázem se z nich stanou palčáky. Teplo vám v nich tak bude, ale když budete (náhodou :)) potřebovat prsty na používání telefonu, stačí kapsičku připnout k rukavici. 

A co chystáte o víkendu? Já se budu učit, tentokrát opravdu pořádně. Největší radost z toho bude mít náš kocour Macek, o kterém jsem psala i článek. Bude mít totiž u koho celý den ležet!
Doufám, že vás čeká něco zajímavějšího :) Třeba první vánoční trhy a svařák? Nebo se chystáte v rámci black friday (weekend) nakupovat?














Kabát: Stefanel, svetr: Lindex, kalhoty: Primark, boty: CCC, kabelka: H&M, čepice a rukavice: C&A, rtěnka: Lancome.

Jak se vám tahle dvoubarevná kombinace líbí? Máte rádi vínovou? Všimla jsem si totiž, že zrovna tuhle barvu ne každý může... A co třeba ty ,,fejky"?


PS: máte rádi čepice? Spousta holek se jim totiž kvůli účesu vyhýbá... :)
Hezký víkend přeju!
A moc děkuju za všechny vaše komentáře a připomínky, nesmírně si jich vážím!
Míša

9 comments:

  1. taky bych mela nejakou cepici poridit. i kdyz ja spis celenky (nemyslim ozdobny do vlasu ale zimni zahrivaci) protoze jsem jeste nenasla cepici, ktera by mi na hlavu sedela. a ohledne fake a brand, ja jsem zjistila, ze temer zadny znacky trapne neznam, treba stefanel slysim prvne, takze pro me za me, nos si co je libo :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ocividne jsou taci, co znacky znaji a ostatni kolem sebe resi ;)

      Delete
  2. Jéé, velké fotky :))))) Hned se mi na to kouká lépe :)))) Mně upřímně je jedno, co si kdo nosí, ať klidně lidí nosí i pytle od brambor, když se budou cítit šťastně :) a nemám ráda lidi, kteří chodí a odsuzují lidi za to co nosí a nebo řeší jestli je to fake nebo ne. Co je komu co do toho, co nosí :)) Ty lidi asi očividně vážně nemají co na práci... A moc ti to sluší a doufám, že jste si to se ségrou pořádně užily:) Mně čeká hlavně učení a učení, zkouškové se blíží :(

    ReplyDelete
  3. Krásné barvy! Moc se mi líbí ta kabelka :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Já moc na značky nedám. :) Je fakt, že někdy propadnu trendům, jako jsou vzduchovky od Nike, roztržená kolena, ale na značce mi až tak nezáleží, jako právě na tom, jakou zajimavou kombinaci z kousků poskládám.:)
    A tobě se to povedlo na výbornou! :) Vínovou jsem si tento podziim velmi oblíbila právě s kombinací šedé. I když je fakt, že se pomalu stávám black/white/grey typ, ale barvami nepohrdnu:))

    ReplyDelete
  5. to sladění je moc hezké :) ta kabelka je boží, nějakou takovou sháním.
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  6. Máš to krásně sladěný všechno :))
    Getmovin by Deni

    ReplyDelete
  7. Moc ti to sluší :) já čepice mám ráda, ale momentálně nemám žádnou hezkou :( :D

    ReplyDelete
  8. Nesnáším čepice a na to, abych nějakou natáhla, musí být tak aspoň pět pod nulou. Ani ne kvůli účesu (s mikádem toho čepice zas až tak neprovede), ale proto, že se v nich sama sobě nelíbím

    ReplyDelete