Sunday 25 October 2015

Procházka za (možná) posledního slunečného a teplého podzimního dne

,,Pohlídej tu kočku, ať za námi nejde do lesa!" ... Sotva vejdeme se ségrou a našima dvěma staroušema (voříšci :)) do lesa, prosviští kolem nás šedobílá koule. A za ní druhá, rezavá. Ta je ale ve spadaném listí sotva vidět... Přece nebudeme jako všichni ostatní chodit na procházky jen se psy, vezmeme s sebou ještě dvě kočky.


Ráno mne probudily sluneční paprsky. Hned jsem měla lepší náladu. Ale to trvalo jen pár minut než jsem usedla nad hromadu úkolů a učení. Letos jsem si nabrala hodně seminářů a navíc kvůli Erasmu potřebuji stihnout bakalářský překlad za měsíc (trošku utopie, ti nejrychlejší většinou překládají alespoň dva měsíce, spíš více). Celý týden jsem většinou seděla nad učením nebo překladem a za víkend jsem měla v plánu stihnout spoustu stran. Jenže v pátek přijela návštěva a mne se poté do ničeho nechtělo, a v sobotu jsem po pár minutách nad úkolem z angličtiny začala pěnit a rychle jsem všechno zaklapla. Nebudu přece trávit možná poslední krásný a teplý den zavřená doma. A celé odpoledne na vzduchu mi tu náladu opravdu zlepšilo :)




Nakonec jsem si ještě usmyslela, že když mám u sebe svého dvorního fotografa (ségru :)), mohla bych vyfotit nějaký outfit. Takové nádherné počasí a barevné listy, to budou fotky! Jenže, protože jsem přes týden v Praze, mám všechny alespoň trošku slušně vypadající věci tam. Takže tohle moc neberte jako outfitový článek, protože takhle (a i daleko hůř!) pobíhám po zahradě a po vesnici mezi lidmi, které už opravdu nemám čím překvapit :) Takže takhle vypadá pohodlný procházkový outfit!


A taková zajímavost... Občas s námi na procházku chodí i naše kočky :) Schválně si je s sebou nebereme nikdy, ale když nás vidí odcházet, nejde je zadržet :) A pak celou procházku sledujete, jak kolem vás skotačí, bojí se trošku vzdálit (a vy se bojíte o ně, aby se neztratili nebo nepotkali nějakého psa) a prozkoumávají každou myší díru. Takže o zábavu nebylo nouze... Skoro to ale vypadalo, že s sebou máme lišku :)











A jen tak pro úplnost, na sobě mám: bunda Barbour, svetr C&A, legíny H&M, boty AirMax Nike.


Jak jste víkend strávili vy? Krásná sobota, trošku pošmournější neděle, ale doufám, že jste je využili naplno :)

9 comments:

  1. Já víkend trávím v posteli, jsem totiž nemocná :/ ale moc pěkné fotky tu máš :)

    Srdečně Tě zvu na VELKOU ADVENTNÍ GIVEAWAY!

    ReplyDelete
  2. Zas tak poslední nebudou :) Tento týden má být krásně, takže plánuji procházky i já :) Určitě sebou vezmu pejsky i foťák jako ty :)

    Debi z blogu DebiElova

    ReplyDelete
  3. Krasne fotky a tie mačky su roztomile :)

    ReplyDelete
  4. Hezké fotečky! Já stále doufám, že ještě nějaký sluneční paprsek přijde :)
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  5. Pěkné fotky :) já chodím na procházky oblečená o dost hůř :D jinak s námi šli jednou kočky ráno na autobus a málem do něj nastoupili s námi, ale naštěstí se vrátili v pořádku domů :)

    ReplyDelete
  6. Ja zbožňujem prechádzky po jesennej prírode :)

    ReplyDelete
  7. Ano, počasí o víkendu bylo vskutku znamenité, jako stvořené pro psaní a kouzlení fikce pro naše skvělé čtenáře, že ?

    ReplyDelete