Tuesday 6 October 2015

Nové sesterské blogové duo? + 2 lehké podzimní outfity

Podzim je tu a já se od křiklavých letních barev přesouvám k těm umírněnějším, podzimním. A protože miluju podzimní počasí, vyrážím se ségrou na procházku do ,,našeho lesa". O víkendu bylo ještě krásně, svítilo sluníčko, bylo i relativně teplo, takže se žádné chumlání do kabátků ještě nekonalo a já si navíc užívám, že do vansek ještě nemusím nosit ponožky...




Že bychom byly na blogu dvě, podobně jako třeba moje oblíbené holky z A Cup of Style? Zatím se ségra plnohodnotně do blogování zapojit nehodlá, já už ji teď ale často využívám (nebo zneužívám) na focení. Když jsme tedy o víkendu vyrazily do lesa se trochu provětrat, přemluvila jsem ji, ať se ke mně pro jednou přidá. A tak tu dneska máme outfity dva...


Já jsem jako vždy vsadila na pohodlí, co se bot týče. Proto jsem ráda, že trend tenisek k elegantnějšímu oblečení stále pokračuje :) Líbí se mi monochromatické outfity a jednoduchost, takže jsem se tomu snažila alespoň přiblížit a zkombinovala jsem pouze černou a různé odstíny šedé. Trošku oživení outfitu přichází v podobě náhrdelníků, který i hezky zlatě ladí k řemínkům od kabelky. 
Na nohou mám tedy slip-onky Vans. Nové pohodlné a hlavně pevné a neprůhledné legíny jsou z H&M, tenký rolák z promod, svetr z wallis (ale já už ho mám ze sekáče), kabelku z bijou brigitte a náhrdelník už si upřímně nepamatuji, ale byl z nějakého klasického obchůdku s bižutérií :)







A teď už druhý outfit...


Já jsem se ve svetříku trošku pařila, ještě že má jen krátké rukávy a jde rozepnout. Natálka to tentokrát vychytala líp, vzala si šaty a delší svetřík. Snad jen boty byly trošku víc na focení než do lesa na procházku (balerínky v kabelce to jistily :)).
Ségra tedy měla na sobě svetr z New Yorker, šaty z Banana Republic, lodičky Deichmann, hodinky Michael Kors a kabelka Kara. 





Nakonec jsme se ještě chvíli slunily na houpačce (tady už vidíte v akci výše zmíněné balerínky Armani). 


Takhle jsme si jedno odpoledne užily podzimního sluníčka a barevného listí :) V příštím článku bych ráda pojala trošku jako Back to School, ala outfit a co nosím v batohu (nebo kabelce), protože jsem se tenhle týden konečně vrátila do lavic i já!
Hezký večer přejeme
Míša a Naty

7 comments:

  1. Jé, holky, skvělé fotky, moc se vám to povedlo :)

    ReplyDelete
  2. Hezky sladěné outfity :) do lesa v těch lodičkách by se mi vážně nechtělo :D

    Nikys beauty blog

    ReplyDelete
  3. To šla ségra do lesa jako kočka! :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. krásné outfity :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Hezké a určitě inspirativní outfity! ♥
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    ReplyDelete
  6. Hezké a určitě inspirativní outfity! ♥
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    ReplyDelete