Sunday 6 September 2015

Ranní idylka?

Krásné nedělní ráno všem!
Jak trávíte svá rána vy? Spěcháte a nadáváte, nebo naopak na všechno potřebujete čas? Já si většinou dávám na čas. Ať už jdu do školy, nebo mám volno, zachumlám se ještě do deky, kde si vychutnávám snídani a prolézám všechny sociální sítě (bez toho ráno nevyjdu z domu spíš, než bez té snídaně). 

Druhou polovinu prázdnin trávím doma, mimo Prahu a náš studentský byt. Posledních pár dní se navíc učím na zkoušku, která mě čeká ve středu. Měla bych být optimistická a věřit si, ale budu potřebovat nějakou vyšší pomoc, protože pár dní, co to do sebe láduju, zřejmě nestačí. To mi ale nezabrání si rána i nadále neužívat...





Doma jsme před prázdninami předělali celý jeden pokoj. Teď je opravdu krásný, minimalistický, plný starých kousků nábytku. A já se do něj zamilovala. Na učení tam mám klid, takže ráno babičce zabavím její nejteplejší deku z vlny a většinou mě (až na oběd, jídlo si já ujít nenechám :)) nikdo z rodiny celý den nevidí...



Takhle vypadá ten můj zašívací koutek posledních dní. Pohodlný gauč, teplá deka, polštářky,... no a to učení.


Před pár dny mne chytla chuť prokrastinovat, a tak jsem místo učení pekla americké cookies. Jsou výborné, a to i když jsem do nich použila o polovinu méně čokolády, než bylo v receptu uvedeno. Zdravé ale pro tentokrát nejsou :) Uvítal by někdo z vás i přes to recept?




Tenhle krásný starý stůl je další kousek, který jsem si zamilovala. A co teprve ta autíčka...:)


Každá ranní idylka ale jednou končí a já se musím vrhnout do učení. Nevím, jestli je Love what you do výstižné v tuhle chvíli, určitě jsem si ale zamilovala alespoň svůj koutek. Když už se musím učit, ať je to alespoň v příjemném prostředí, na pohodlném gauči, pod hebkou dekou a s dobrotami po ruce :)


V tom mi dává za pravdu i Macek :) Včera se se mnou takhle učil celé odpoledne! 


Teď už se ale opravdu musím pustit do učení! Držte mi palce, ať mi to leze do hlavy a ve středu vím alespoň něco :)
A vám přeji krásné ráno i neděli :)

8 comments:

  1. Já ráno nevydržím v posteli, takže musím vstát, udělat si čaj nebo kávu a sednout si k počítači. Pustit si hudbu, mrknout, co kde je, a pak se začít chystat a u toho stále upíjet. :) Koutek je moc pěkný, i když ta autíčka ho nedělají tak minimalistickým. Jinak se mi moc líbí i gauč! :-)

    ReplyDelete
  2. Mé ideální ráno začíná hlavně v kuchyni a u snídaně. Snídám hodně dlouho, nejdříve pomalu vypiji čaj a pak klidně 40minut snídám svou dobrou a zdravou snídani. :D Nevím, jak to dělám, ale nedokázala bych to do sebe naházet a spěchat. A právě proto musím ráno vstávat fakt brzy, což mi až tak nevadí, brzy chodím i spát...pro své vlastní dobro. :D

    ReplyDelete
  3. Ten pelíšek ti závidím! :)
    Také nevyjdu, dokud se nepodívám na sociální sítě :D
    Pro mě je důležitá snídaně. Takže jakmile vstanu jdu se nasnídat. Já vše stíhám dokonale. Mám to už tak načasované co kdy udělám a funguje to.
    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Já se ráno těším hlavně na snídani O:) :D
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  5. Taky většinou nevylezu z postele bez toho abych koukla na sociální sítě. Většinou mě to tak nějak probudí a už se mi nechce hned zase usnout, takže to nějaký ten smysl má :D A ten pokoj vypadá skvěle, hrozně se mi tenhle typ zařízení bytu líbí :)

    ReplyDelete
  6. krásne fotečky ! ♥ naozaj , nemám rada jeseň , ale válanie pod dekou a horúcim čajom tak to áno :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotky :) ja osobne nemám rada zimu a teda ani jeseň. Keď mi je zima v posteli, je to hrozné :) No v každom prípade má isté čaro :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    ReplyDelete