Monday 17 November 2014

Výsledky po druhém týdnu

Ahoj všichni!
Včera byla neděle (kdybych se někde přepsala a vám se něco zdálo divné, nedivte se prosím, tenhle článek sice píšu v neděli, ale chci ho publikovat až v pondělí) a s ní spojené další měření mých úspěchů. Zatím tomu budu říkat úspěchy a doufám, že to tak ještě dlouho (nejlíp napořád) zůstane. :)
Je to už druhý týden, co se relativně úspěšně držím v jídle (tento víkend doma s tím maličko zamával řepánek a malá porce svíčkové od babičky :)) a poctivě cvičím. Nejen, že se dostavují měřitelné změny, daleko větší radost mám z toho, že se o mnoho lépe cítím. Srovnává se mi zažívání, necítím se nafouknutá, lépe se mi spí, atd. Ne, že by úbytky váhové a v mírách nebyly důležité, ale psychika je teď pro mě důležitější, protože ta je spojená s motivací. Pokud se tedy cítím dobře, mám chuť pokračovat, protože vidím, že mi tenhle proces přináší jen to dobré.
A právě motivace mi teď dělá největší radost! Stále cítím, že jsem na správné cestě a že teď už to dokážu, což se při dřívějších pokusech nestávalo. A fitko už mi taky začíná chybět! Tři dny (prodloužený víkend)! Včera jsem si dala voraz, ale jsem už na hodinku skočila na eliptical (a že na něm se mi ještě nikdy celou hodinu vydržet nepodařilo!) a zítra přemýšlím, zda si nezacvičit se starou dobrou známou Jillian :)
Ale teď už k samotným výsledkům! Ty už samozřejmě nejsou tak velké jako po prvním týdnu, ale pořád čísla klesají, což v mém případě znamená, že jsem na správné cestě! Váha tentokrát ukázala číslo o 0,5 kg nižší, než minulou neděli, což vítám! :) V obvodu se nejvíce zmenšil pas, který se tentokrát smrsknul o celé 3 cm! Skok o - 2 cm předvedly také obvody pod prsy, zadku a obou stehen. Všechno ostatní buď slezlo o 1 cm (břicho a obvody kolen), nebo zůstalo stejné (prsa a lýtka). Že to už nejsou tak obrovské změny jako minulý týden? To se dalo čekat. Já mám ze svého pokroku ale radost a budu dělat celý další (už hektičtější) týden všechno pro to, abych se dostala zase o kousek blíž svému (neskromnému) cíli!
A jak se daří vám? Blížíte se svému cíli, ať už je jakýkoli (nemusí mít vůbec nic společného se zdravým životním stylem)? Ode mě očekávejte v tomto týdnu další článek o tom, jak se mi daří v jídla, a také bych ráda přišla s nějakým motivačním příspěvkem, protože té není nikdy dost! :))
Mějte se krásně a užijte si volné pondělí
Míša

4 comments:

  1. motivace je nejdůležitější pilíř cvičení, souhlas :)
    jinak výsledky to jsou skvělé! málokomu se podaří shodit 0,5kg za týden! :)
    těším se na další články :)

    ReplyDelete
  2. Skvělé! :)
    http://british-girl.blog.cz/

    ReplyDelete
  3. Závidím.
    Já mám bohužel v aktuální době zhoršující se stav levého zápěstí, velmi se obávám návštěvy lékaře, protože vím, že bych šla opět pod nůž. A právě kvůli ruce nemůžu cvičit a už na sobě cítím, že je něco špatně, necítím se tak dobře.

    Jinak ráda bych tě k sobě pozvala na soutěž, kterou lehce prodlužuji :) http://divci.blog.cz/1410/soutez-o-zkraslujici-proceduru

    ReplyDelete
  4. شركات منطقة مكة المكرمة التي تقدم خدمات تنظيف وتعقيم المنازل تلك الشركة التي تقدم خدمات جيدة في تنظيف المنازل من الداخل ومن الخارج وهي افضل شركة تنظيف بجدة التي تختص بأعمال التنظيف للمنازل الجديدة والمفروشة في مدينة جدة وقد تقوم تلك الشركات في جدة ايضا بتقديم خدمات غسيل المفروشات والكنب والسجاد تحت اسم ارخص شركة تنظيف كنب بالبخار بجدة تقوم بتقديم تلك الخدمات بأسعار جيدة وخدمات مقبولة
    والتي تقوم بها احسن شركه تنظيف فلل بجده لها خبرة طويلة بالمجال

    ReplyDelete