Thursday 29 May 2014

Do I still exist?

Zdravím všechny, kdo sem po tolika měsících ještě zavítají :)
Ano, nechala jsem to tu bez vysvětlení dlouhou dobu opuštěné a za to se omlouvám, ale nebyl čas a vlastně ani chuť. Teď se ale vracím v plné síle, protože mě čekají vice jak čtyři měsíce dlouhé prázdniny. Někdo z vás si možná pamatuje, že jsem měla v únoru maturitní ples, který se opravdu vydařil!
                                         Trocha vzpomínek :)
                       

A od té doby se kupily povinnosti jedna za druhou. Nejdřív jsem se musela snažit, abych se k maturitě vůbec dostala (se slušnejma známkama) a potom už mě čekal měsíc na učení. Na státní maturitu se nikdo neučí, takže to mi ještě nedocházela tíha situace, ale 2 týdny před školní částí maturity mi došlo, že už se učit vážně musím. Překonala jsem svou lenost a nakonec to vyslo a ja uz jsem týden absolvent střední školy s maturitou (po 8 letech na gymplu jsem si myslela, jak budu mít těch lidí plný zuby, ale opak je pravdou :))!  A k tomu mám novinku, před maturitou jsem dělala přijímačky na UK humanitní studia a povedlo se! Takže od října se na mě můžete těšit Pražáci (až uvidíte někoho v tramvaji, jak netuší kde vystoupit, jsem to jaaaa)!
Jak se můžete učit :)



Tenhle blog má být zaměřený na moje pokroky ve zdravém životním stylu, tak bych sem přidala ,,pár" fotek, které samozřejmě najdete na mém instagramu (anooo, závislák michaelevavrin), protože je daleko důležitější fotit svoje jídlo, než se připravovat na maturitu! Nebudu vám lhát, žádné velké hubnutí se nekonalo, ale snažila jsem se srpvnat v jídle s to se celkem podařilo, i kdxž to nebylo vždy zdravé O:) 

Ovesná kaše nade vše, na milion způsobů :)))





Někdy ovesnou střídám právě s jáhlovou, pohankovou nebo rýžovou :)

Ale snídám i další hlavně sladké dobroty jako jsou lívance, nebo toasty :)









Občas taky peču, někdy zdravě - cheesecake s podkladem z ovesných vloček ...



... Nebo nezdravě (ale moooc dobře :D) - piškotový dort :)



Zkoušela jsem i domácí tmavý chléb a až na to, že byla místy hodně tvrdá kůrka, tak byl výborný :)



Někdy ale taky pekla babička - a to jsem nikdy neodolala :)





Vaječný dezert jsem jedla prvně, ale určitě ne naposledy :)


A pak spousta obědů ala fazole a šmakoun tisíckrát jinak, oblíbila jsem si ale taky lososa a vyzkoušela třeba cizrnu :) hlavně jednoduše a rychle :)





















A takové maleé před a po :D = před focením a před jídlem :)))



O to, abych u cvičení nezahálela se tady stará můj ,,time keeper" :)



Vážně jste si ty nekvalitní fotky prohlídli a došli až sem? :) 
Dopředu prohlašuji, že se teď blogu budu věnovat, protože prázdniny budou dlouhé. V červnu mám ještě pár přijímaček a víc jak týden strávím v Praze, protože to chci spojit s tenisovým turnajem na Spartě - nechce někdo vyrazit odpoledne se mnou? Vstup je zdarma, prostředí příjemné a určitě uvidíme kvalitní tenis :) a na co se v červnu nejvíc těším je koncert 30 Seconds To Mars! Jedete někdo? :) já už z toho 3 měsíce nespím :))) (nebo že by ta maturita? :D) O prázdninách se pak pořádně zaměřím na hubnutí, chci přečíst spoustu knížek v angličtině i němčině (budu ráda, kdxž mj nějakou doporučíte:)) a chci se zajet podívat na pár fesťáčků :) 
co plánujete vy??? :)))

3 comments:

  1. na léto se taky strašně těším, chtěla bych nějakou brigád, ale furt jí nemůžu sehnat :/ K maturitě gratuluji!

    ReplyDelete
  2. No nazdárek, vítej. :-) K matuře i přijímačkám gratuluji. Ten kočičáček je ňuu. :-))) A chleba se ti povedl, hned bych si dala teplý, křupavý, doma dělaný chleba, och! :-D

    ReplyDelete
  3. Ahoj, ahoj, vítám Tě zpátky:)) Tvoje články jsem měla hrozně ráda a tak mě těší, že jsi se zase vrátila k blogování. Gratuluji k úspěšně složené maturitě i k přijetí na vysokou. Na UK bych se také ráda příští rok dostala, ale zatím to vidím spíš jako nereálný sen :D
    Jídlo vypadá bezvadně, hlavně všechny ty kašičky na X způsobů :) Těch se nikdy nepřejím.
    30STM závidím, určitě to bude zážitek! My byly s kamarádkami na One Republic a bylo to něco neskutečného :))

    ReplyDelete