Friday 27 December 2013

Potřebná dávka motivace III.

Hezký páteční večer přeju :)
Právě jsem se vrátila z bowlingu s kamarády a napoprvé to snad se mnou nedopadlo ani tak špatně :) Dopoledne jsem si zacvičila a pak už jsem sotva stíhala se trošku zkulturnit, natož napsat článek. Chtěla jsem se zeptat, jestli vás recenze zaujala a zvažujete případně koupi knížky, jestli chcete, abych vám tu vypsala názvy pravidel, kterými se podle Allena máme řídit - abyste si to třeba víc ujasnili? :)
Mně se sice nedaří jíst zrovna zdravě (nebude to tím, že se nesnažím? :))), ale do cvičení se celkem lehce přinutím - přece jen si pak můžu říct, že aspoň něco pro sebe dělám :) Né každému se ale chce, tak vám třeba pomůže pár mých oblíbených motivačních obrázků a citátů, co myslíte? :)





10 comments:

  1. ten poslední pic se mi líbí nejvíc :D J8 když jsem taky začínala se cvičením, tak jsem taky zdravě moc nejedla. Myslím, že časem to přijde, že budeš pro sebe chtít dělat víc než je cvičení. I když děláš pro sebe víc než většina populace.

    ReplyDelete
  2. Motivační obrázky jsou vždy potřeba!:)
    Já už nějaké ty svoje zásady zaběhlé mám..a za dva roky, co žiju zdravě už jsem toho přečetla dosti:)
    zakládem je si přijít na to sám, co tělu vyhovuje:))

    ReplyDelete
  3. tak toto je skvelý článok!
    úžasné obrázky!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. Přesně tak :) neboj, můj taky:DD a jsou i špenátové těstoviny, ale ta barva :DD
    tyhle věci, citáty, obrázky mám moc ráda :) takže jsem si stáhla i ten fitness zápisníček, co má Nikki na blogu..nechceš to taky zkusit? :) je to taková menší kontrolka nad sebou :) teda snad, já mám za sebou 1. den :DD

    ReplyDelete
  5. Suer motivacee ! miluju tyhle obrazky :)

    ReplyDelete
  6. Tak jsem si schválně přečetla tvou recenzi na knihu a docela mě to zaujalo. Možná bych si ji půjčila v knihovně.. Ale až budu mít čas, teď musím načítat do školy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem ráda, že to někoho inspirovalo :) Já jsem si teď o Vánocích dala od četby do školy pokoj, ale pak to budu muset rychle dohánět, takže tě chápu :))

      Delete
  7. Chápu :D Já jsem toho začala počítat, jen tak abych měla přehled, kolik toho vůbec sežeru :D Po novém roce na to musím jít zase úplně jinak :D :D

    ReplyDelete
  8. mám hrozně ráda tyto inspirativní obrázky :))

    ReplyDelete
  9. Souhlasím s chalve, ten poslední obrázek je nejlepší :D
    Ale tyhle motivační obrázky miluju, mohla bych se na ně koukat celý den. :-)

    ReplyDelete